2015. november 7., szombat

Mintaértend, 2.hét +55kg

Ma tizedik napja hogy követem a nagy elhatározásom.
Az 1400kcal mennyisége az első napokban igen meglepő volt. Akkor szembesültem vele, hogy mennyire becsaptam magam eddig!?!? Mindig azzal nyugtattam magam hogy nem eszünk mi rosszul, csak sokat. Nos, ez nagyjából igaz, De akkor végülis mégis rosszul eszünk, nem??? 

Amit megtanultam ez alatt az elmúlt 10 nap alatt az az, hogy valóban fontos a napi 5 étkezés. Az étkezések rendszeressége segít hogy ne legyek farkas éhes, így gyakorlatilag nem is megrázó a mennyiségek feleződése. A nagy változás az én étrendemben a nassolás. Rájöttem hogy a bekapott túró rudik, a gyerekek után eltakarított maradékok soha nem tartoztak a számontartott beviteleim közé... Nos, most figyelem és most látom hogy mennyi feleslegesen bevitt kalória is volt már csak ez...

Lássuk akkor, hogy is alakul a napi 1400kcal eloszlása az 5 étkezésre?

1. Reggeli      350 kcal, 30 Ch
2. Tízórai       150 kcal, 20 Ch
3. Ebéd          500 kcal, 50 Ch
4. Uzsonna    150 kcal, 20 Ch
5. Vacsora     250 kcal, 40 Ch

Ezt egyelőre aránylag könnyen tudom tartani. Az ételek elkészítéséről 100%-ban magam gondoskodom, ez eddig is így volt. 

Néhány alapszabály:
- nincs cukor, semmilyen. Megfelelő alternatíva megtalálásáig édesítőszer van. Sztívia kilőve, bűn rossz az íze :(
- nincs fehér liszt. Ha muszáj, van zabpehelyliszt
- nincsenek péksütemények. Nos, nálam mindig ez a szűk keresztmetszet. Itt sajnos nem lesz alternatíva. Ha nagyon nem bírom elgurulok majd valami Update cuccért a legrosszabb esetben...
- rizs, burgonya minimálisan. Egyelőre 1x egy héten, ez működik.

Azt vettem észre hogy a napi Ch mennyiséget sokkal könnyebb tartani mint a kcal-t. Amiben leginkább a zsír a ludas. Minimális étolaj a főzéskor is rettentően elviszi az energia értékeket. Mégis azt gondolom, hogy akkor már ez a kisebbik rossz. A Ch a fő gonosz, azt pedig tartjuk. Juhéjj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése