2015. november 7., szombat

Entré, +60kg

Nos, eljött az idő hogy egy újabb blog gazdagítsa a már amúgy is igen színes palettát...

Nagy szenvedélyem a gasztronómia, viszont 2 hete elköteleztem magam egy mértéktartó (vagy diétás?) életforma mellett, így ez a blog az ebbe illeszthető ételekkel, étrendekkel foglalkozik majd. Receptek publikálása képekkel, ha úgy tetszik legyen ez egy Diétás Gasztro Blog amely követi majd fogyásom történetét is :)
Másodlagos célom pedig önmagam ösztönzése és kitartásom motiválása...

43 éves, 2 gyermekes családanya vagyok. Egy multinacionális cég középvezetőjeként ülőmunkát végzek napi 8 órában, 15 éve. Második gyermekem születése után, kb 4 évvel ezelőtt pajzsmirigy alulműködést diagnosztizáltak nálam, ami részben magyarázatot adott a súlyos elhízásom okára. Kampányszerű diétákkal próbálkoztam de mivel egyszerűen imádom a konyhát, az ízeket, szenvedélyem a főzés, így az alkati kérdésem valahogy rendre háttérbe helyeződött...

Egy évvel ezelőtt az egyik kampánypróbálkozásom során elvetődtem egy konditerembe is, ahova a mai napig heti háromszori rendszerességgel járok. Imádom hogy megnőtt a vitalitásom, hogy nem lihegek amikor fel kell mennem kevés, vagy akár több lépcsőfokot. Mivel azonban az étkezésemre egyáltalán nem ügyeltem, igazából a vitalitáson kívül jelentős eredményt nem mutathatok fel. 

2 héttel ezelőtt egy wellness hétvégéről hazatérve éreztem úgy hogy kiakaszthatom a nyakamba a "Megtelt" táblát. Ekkor kezdtem el kitalálni hogy mi hiányzik még a mindennapjaimból, és mivel támogathatom meg a saját jólétemet. Tudom, hogy nekem komplett életforma váltásra van szükségem, megtanulni a mértékletes élet szabályait, ahol ehetek finomat és jót is mértékkel, de mégsem akármit! Nos, ez itt a kulcs: azt gondolom hogy amíg nem ehetek meg akármit, addig ez diéta. Aztán a célom felé haladva szépen lassan életformává növi magát...

Összesen 60kg súlyfeleslegtől szeretnék megszabadulni kb 14 hónap alatt. Ennek érdekében a következő tervet állítottam össze magamnak:

1. Napi 1400 kcal-os, max 160g szénhidrátos étrend
2. Heti 3x kardió torna

Tekintve hogy egy 4 tagú családra főzök, fejlődésben lévő gyerekekkel, nos sokszor nem lesz könnyű ez biztos... Bízom benne viszont hogy a siker motivál majd, és segít ellenállni az esetleges kísértéseknek.

Végül pedig egy pozitív felütés: az elmúlt nem egészen 2 hét alatt a fenti 2 pont betartásával 5kg-tól sikerült megszabadulnom :) Jöjjön a többi 55, állok elébe!!! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése