2015. november 17., kedd

Kókuszos- Almás muffin

Az eredeti receptet a Nosalty-n találtam, és most elsőre gyakorlatilag nem is módosítottam rajta csak annyit, hogy feleztem az adagot. Nem kellett volna, mert a család konkrétan ráugrott amikor meglátták. És amikor megkóstolták, dupláztak volna. Ha lett volna még. Hahaha

Kókuszos-Almás muffin (122kcal/db)

Ez itt az eredeti recep 12 muffinra...
10dkg zabpehelyliszt
10dkg zabpehely
80g kókuszreszelék
1 tojás
3 alma (közepes)
150g natúr joghurt 
2ek folyékony édesítőszer (szerintem ez sok, 1,5 elég bele...)
1tk szódabikarbóna

És bár az eredeti recept nem írja, de kell bele egy csipet só, és elbírna egy pici fahéjat is. Fakanállal összekevertem, és megpakoltam a kaplszikkal töltött muffintepsit. Pontosan kitölti a 12 formát, nyugodtan halmozhatjuk mert ugyan emelkedik sütés közben, de keveset. 25 percet sütöttem 180 fokon.

Isteni puha, másnap is szaftos muffin. 

21-dik napi státusz: -8kg, +52 "to go".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése